Prijava |
Niste član? Kliknite O V D E da bi se registrovali.
Zaboravili ste Vašu lozinku? Zahtevajte novu O V D E .
|
|
Korisnici online |
Gosti online: 1
Nema članova online
Registrovanih članova: 601
Članovi koji nisu aktivirani: 8
Najnoviji Član: Ana Redzepovic
|
|
Korisnici poslednji online |
|
|
|
Nastava na daljinu za vreme vanrednog stanja |
 
www.rasporednastave.gov.rs
Ово веб-меÑто уÑтановљено је Ñа намером да пружи подршку ученицима, наÑтавницима и родитељима и допринеÑе превазилажењу тренутне кризне Ñитуације. Овде Ð²Ð°Ñ Ð¾Ñ‡ÐµÐºÑƒÑ˜Ñƒ правовремене информације о раÑпореду емитовања образовних Ñадржаја и другим релевантним иницијативама које доприноÑе оÑтваривању предвиђених иÑхода наÑтаве и учења.
Драги ученици,
ÐаÑтава на даљину подразумева да учите на различитим меÑтима, а не у учионицама у школи, удаљени физички од наÑтавника. Ово је нешто Ñа чиме Ñе до Ñада ниÑмо ÑуÑретали и ново је како за наÑтавнике, тако и за Ð’Ð°Ñ Ð¸ Ваше родитеље.
СвеÑни Ñмо да је тешко било и у учионици да Ñе концентришете и да је Ñада потребно много више воље и жеље да Ñе приÑтупи материјалу који ће Ñе налазити на платформама. У даљем текÑту ћемо Вам дати неке Ñмернице да лакше превазиђете тај проблем и да уÑпешно Ñавладате наÑтавни материјал.
Прво шта је потребно јеÑте да направите недељни план учења. План учења мора да Ñадржи одговоре на Ñледећа питања:
- Где ћу учити?
- Колико Ñати ћу учити и када?
- Којим редоÑледом ћу учити?
Ðајбоље је учити у Ñоби за радним Ñтолом где ће Ñе најбоље одржати будноÑÑ‚ и где је оÑветљеноÑÑ‚ добра. Ðа Ñтолу нека буде Ñамо компјутер или мобилни телефон на којем Ñе налази материјал за учење које је профеÑор окачио на платформу.
Идеално време за учење завиÑи од метаболизма Ñваког ученика. ИÑтраживања Ñу показала да Ñу најбоље време за учење пре подне од 8 чаÑова до 11 и поÑле подне од 16 чаÑова до 19, а на ученику је да провери да ли то и за њега важи. 6 Ñати учења дневно је довољно да Ñавладате целокупно градиво предвиђено раÑпоредом чаÑова.
Потребно је учити градиво оних предмета који Ñу тај дан предвиђени раÑпоредом чаÑова, затим одрадити домаћи задатак и онда понавити градиво које је Ñледећег дана предвиђено раÑпоредом чаÑова. Препоручује Ñе да је најбоље кренути Ñа градивом које је ученику теже, да Ñе Ñродне теме не уче једна за другом и да Ñе направе паузе у трајању до 10 минута између учења два градива.
Ðакон направљеног доброг плана крените да учите одмах, не чекајте инÑпирацију већ будите упорни и не дозволите Ñеби да одуÑтанете. Учење подразумева да Ñе концентришете на један задатак и њега решавате, уколико Вам нешто не буде јаÑно или не уÑпете да га решите, запишите Ñвоје запажање и питања и проÑледите их предметном наÑтавнику. Запамтите да грешка није неуÑпех већ део битног напредовања ка циљу, учење из грешака је иÑто вид учења.
Учење има за циљ да обезбедите Ñеби бољу будућноÑÑ‚, то је нешто што Ð’Ð°Ñ Ð²Ð¾Ð´Ð¸ напред. Циљеви могу бити различити, а пре Ñвега Ñвако од Ð’Ð°Ñ Ð¶ÐµÐ»Ð¸ да поÑтанете незавиÑан, да живите од Ñвог поÑла за који Ñте Ñе обучили кроз учење, да развијете Ñвоје вештине којима ћете наћи боље запоÑлење, добити већу одговорноÑÑ‚ и плату.
ÐаÑтавник ће пратити Ваш рад, али најбитније од Ñвега јеÑте да наградите Ñебе за Ñваки уÑпех који Ñе огледа у Ñавладаном градиву. Ðаграда нека Ñе реализује уз помоћ родитеља јер ћете тако повећати додатно жељу за уÑпехом. Ðека та награда буде лична, унапред је одредите (чоколада, нека добра књига, игрица на рачунару, и Ñл.). Запамтите да је највећа награда оÑећај поноÑа за поÑтигнут уÑпех!
 
|
|
|